10. ročník Zimního táboření na Novosedle T.O. Jitro

27.01.2012 00:00

10. ročník Zimního táboření na Novosedle T.O. Jitro, pořádající osada FREE NORTH.
Víkend: 27-29.1.2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V pátek kvečeru jsem vyrazil vlakem do Horní Police. V Děčíně jsem potkal pár kamarádů trampů, pak přistoupil Dejvis.

Když jsme dorazili do Horní Police, narazili jsme na Šárku a zašli na pár piv k Hubertovi. Hrálo se, zpívalo a kecalo do pozdních nočních hodin.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cestou na osadu - tři kilometry do kopce, všichni vystřízlivěli. A jestli ne cestou, tak určitě při noční stavbě stanů. Ačkoliv byl silný mráz asi -7 stupňů,
noc jsme přežili všichni ve zdraví. V sobotu dopoledne jsme soutěžili a opět jsem nic nevyhrál.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zasoutěžil jsem si s Texem z Kapradin a kdo vyhrál? Přeci TEX!!
Odpoledne jsme opět vyrazili dolů do Horní Police Na Kovárnu.

Opět jsme řádili až do tmy.


V neděli se mi vůbec nechtělo ze spacáku, museli mě násilím vystěhovat. Tak jsem si sbalil saky paky a mazal na vlak.
Na osadě jsem potkal Texe, vymyslel na náš potlach zase další soutěže. Řekl mi že vyrobí kuše, praky a luky a k tomu placky pro plackožrouty.

Tex - Náhoda

seznam.cz