Potlach osady Mimo zákon

27.09.2011 21:29

Na potlach jsem vyrazil na poslední chvíli-šerif Vendy mi volal kde jsme, že zapálení ohně je v 18:30. Přijeli jsem (Janina za Rujanu) na cikáňák deset minut před zahájením. Vlaječku jsem věšel na vlajkoslávu po zapálení ohně - bylo tam kolem 40 osad a hodně kvalitních hudebních skupin i sóláků. Mě pomohl ve zpěvu velký kamarád-šerif Oregonu- Toník, který si před svým sólovým vystoupením získal respekt a velký obdiv od těch, kteří ho ještě neznali. Snad při  našem vystoupení hlasité "umí" nepatřilo jenom jemu. Odjížděli jsme až když nám bylo chladno (na potlachu KÚB jsem měl problémy a nemohl jsem jet na Jankováky). Odjížděl jsem s pocitem plných dojmů, v uších mě zněla jedna krásná melodie (Toníkova), ale text který se honil hlavou natlouklo do podvědomí několik šerifů a kamarádů z přízněných osad. 

Pašoun

odkaz na fota od kamaráda Kinga: https://.net/a5475139www.rajce

seznam.cz